KONTAKT Z DORADCĄ: +48 601 176 177 PN - PT: 7:00 - 22:00 SO - ND: 8:00 - 16:00

 
 
 
 

Nowości opon zimowych Dębica na sezon 2016/2017


Producenci opon ciągle dążą do ciągłego udoskonalenia swoich wzorcowych produktów dla jak najlepszego efektu przekkładającego się na bezpieczeństwo użytkownia. W reakcji na ta przysłowiową "wojnę" zyskują wszyscy kierowcy, którzy otrzymują z roku na rok jeszcze lepsze opony. Koncern Goodyear oraz należaca do niego marka Dębica zaproponowały tegoroczne propozycje zimowe klasy ekonomicznej . Część z opon to zupełnie nowe linie produkcyjne, ale w wiekszości to udoskonaleni następcy starszych modeli, lub bieżniki należacej rówież do koncernu marki SAVA. Duże grono użytkowników obawiając się ,,nowości’’ woli wybierać starsze, bardziej sprawdzone modele. nie mają się czego obawiać. Zdecydowana większość z poniższych propozycji to nowości już sprawdzone, najczęściej udoskonalone wersje swoich poprzedników. Rokrocznie obserwujemy, że gdy dany koncern wprowadza na rynek nowy model opony, to cieszy się ona bardzo dużym zainteresowaniem użytkowników. Tak było np. rok temu, gdy wprowadzono m.in. modele: Goodyear Ultra Grip 9, Michelin Alpin 5. Tak będzie i tym razem, gdyż odnowieniu uległy często popularne modele znanych biezników. Polecamy zapoznanie się z nowościami zimowymi i całorocznymi Dębicy na sezon zimowy 2016/2017.

 

Nowość w segmencie HP – FRIGO HP2


Dębica FRIGO HP2 to zimowa opona do samochodów osobowych dostosowana do specyfiki polskich dróg. Jest bardzo dobrym rozwiązaniem do codziennej eksploatacji. Wzór opony został stworzony pod nadzorem inżynierów koncernu Goodyear w Luksemburgu, w europejskim centrum projektowym. Zastosowano czterożebrową rzeźbę, która sprawdza się na każdym rodzaju nawierzchni. Zoptymalizowana rzeźba zapewnia równomierny rozkład nacisków, co sprawia, że opona zachowuje wysoką przyczepność oraz gwarantuje komfortową jazdę.

Ponadto bieżnik zużywa się równomiernie, co pozwala na osiąganie dużych przebiegów oraz zachowanie właściwości opony na długi czas. Nacięcia na bokach żeber dobrze przylegają do nierównej nawierzchni i zachowuje odpowiednią trakcję nawet w koleinach. Zadaniem strefy barkowej opony jest stabilizacja trakcji zarówno podczas jazdy na wprost, jak i na zakrętach. W centralnej części opony umieszczono dwa obwodowe żebra o ponacinanych krawędziach, kształtem przypominające grzebień. Dzięki nim opona Dębica FRIGO HP2 FP dobrze przystosowuje się do podłoża, zachowuje odpowiednią sztywność i gwarantuje precyzyjne sterowanie.

 

 

Nowość w segmencie SUV - FRIGO SUV



Dębica FRIGO SUV NEW to opona zimowa wyposażona w płaski kontur bieżnika, który daje jej duże przebiegi i równomierne zużywanie się bieżnika. Zastosowanie w strukturze opony większej liczby krawędzi zwiększa jej przyczepność na zimowych drogach. Mieszanka gumowa na bazie krzemionki powoduje, że opona ma bardzo dobre prowadzenie zarówno na śniegu, lodzie, jak i na zmarzniętej i suchej nawierzchni.

Kierunkowy wzór bieżnika doskonale rozprasza wodę napotkaną przez oponę. Woda i błoto pośniegowe są odprowadzane dodatkowo przez szerokie rowki obwodowe. W systemie etykietowania opon model uzyskał klasę E, F w pomiarze oporów toczenia i C,E w przyczepności na mokrej nawierzchni. Testy na potrzeby etykiet wykazały, że hałas zewnętrzny opony wynosi od 68 do 70 dB w zależności od rozmiaru bieżnika.

 



Nowość w segmencie opon dostawczych - FRIGO LT



Dębica FRIGO LT to zimowa opona do samochodów dostawczych dostosowana do specyfiki polskich dróg. Jest bardzo dobrym rozwiązaniem do codziennej eksploatacji. Wzór opony został stworzony pod nadzorem inżynierów koncernu Goodyear w Luksemburgu, w europejskim centrum projektowym. Zastosowano czterożebrową rzeźbę, która sprawdza się na każdym rodzaju nawierzchni. Zoptymalizowana rzeźba zapewnia równomierny rozkład nacisków, co sprawia, że opona zachowuje wysoką przyczepność oraz gwarantuje komfortową jazdę.

Ponadto bieżnik zużywa się równomiernie, co pozwala na osiąganie dużych przebiegów oraz zachowanie właściwości opony na długi czas. Nacięcia na bokach żeber dobrze przylegają do nierównej nawierzchni i zachowuje odpowiednią trakcję nawet w koleinach. Zadaniem strefy barkowej opony jest stabilizacja trakcji zarówno podczas jazdy na wprost, jak i na zakrętach. W centralnej części opony umieszczono dwa obwodowe żebra o ponacinanych krawędziach, kształtem przypominające grzebień. Dzięki nim opona Dębica FRIGO LT dobrze przystosowuje się do podłoża, zachowuje odpowiednią sztywność i gwarantuje precyzyjne sterowanie.